Dostawa

1. Sposób dostawy: dostarczenie produktów przez Pocztę Polską.
2. Sprzedawca wysyła zakupione towary wraz z dowodem zakupu, na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym.
3. Koszty transportu podlegające zapłacie, oraz termin dostawy są każdorazowo podawane w podczas podsumowania zamówienia.
4. Podczas odbioru przesyłki, Kupujący ma obowiązek sprawdzić, w obecności pracownika firmy transportowej jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki, konieczne jest spisanie protokołu szkody, w obecności kuriera, a następnie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedawcą. Tylko na podstawie protokołu spisanego z kurierem możliwa jest wymieniana towaru na nieuszkodzony oraz dochodzenie swoich praw w firmie kurierskiej. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśniecie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta
5. W przypadku nieobecności Klienta w uzgodnionym terminie, wymagana jest obecność osoby upoważnionej do odbioru towaru w imieniu Klienta.
6. Za osobę upoważnioną do odbioru towaru uznaje się osobę wymienioną w formularzu zamówienia
8. W przypadku płatności gotówką, przy odbiorze, Klient (lub inna upoważniona osoba) jest zobowiązany wpłacić pracownikowi Poczty wymaganą kwotę, po czym towar zostaje wydany.
9. W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie kupującego, pozostawi awizo i przesyłka będzie do odbioru na poczcie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.